torsdag 24. juli 2008

Stress, men nydelig vèir.

Idag vakna eg av at sjølvaste Anniken Engeland ringte, kl 11. Eg huska ikkje heilt ka det var ho ville, men eg svarte ho no, og vi blei visstnok enige. Idag har eg egentlig vore stressa, på en avslappande måte. Da eg stod opp gikk eg ned og tok meg frukost og såg litt på Animal Planet. Visste du at den nesten mest giftige organismen som fins på jorda er en jellyfish, eller på godt norsk en "manet". Skremmande. Etter litt læring var planen og gå ned til Nina og stå stand ilag med ho nede i Eidsgata, men det kunne ikkje eg fordi eg måtte gjere meg ferdig med pakkinga til Norway Cup. Det er jaggu vanskelig og pakke riktige saker, enten er det for lite, eller for mykje. Og om eg pakka for mykje, er standarkomentaren min til mamma "Bedre med for mykje enn for lite" og da slår jo ho selvfølgelig tilbake med "Bedre med passelig enn for mykje". Irriterande. Menmen, pakkinga gikk jo strååålande. Og for dei som ikkje skjønte det, var det IRONI på høgt nivå. Det eg fann fram var madrassa eg skal sove på, "sovepose" og pute, shortsane og drakta og.. Ikkje noke anna. Mamma måtte hjelpe meg med å finne fram resten, men eg er fortsatt ikkje ferdig. Pakking på bordet.


Før

Før mamma stakk på jobb sa ho at eg måtte ha vaska badet før ho kom heim fra jobb, så da blei eg enda meir stressa sjøl om eg hadde god tid. Problemet mitt er nemlig motivasjon.











Etter ->

Da klokka var litt over 5 stakk eg og pappa nedover til trening. Fysøren so varmt det var. Har jo vore det i heeile dag da, men når ein i tillegg springe rundt omkring i den steikande sola, er det virkelig godt med ei flaske vatn, eller to! Treninga var jo grei den, med fullstreffer'n til Veronika reett i Kristine som stod i mur. Haha!
Når eg kom heim begynte eg og rydde og vaske badet med en gang. (Bilde over) Det tok vell egentlig ikkje så lang tid, kanskje litt over en time ? Dessuten rydda eg rommet mitt og. Er faktisk ikkje så gale å rydde når ein først er komt i gang, og resultatet er jo herlig så lenge det vare.

Før














Etter ->

Så no sitte eg og slappa av og lese litt blogga osv. Ganske avslappande!
Er det forresten noken som kan anbefale ein bra film ?
Og skal eg fortelle dokke en ting, -> Ei nyoppredd seng med nytt sengetøy er virkelig herlig! Noken som er enige ?

Og forreesten, er det noken som kan hjelpe meg litt ?
Kvar gang eg skal laste opp bilde, kjem det bare masse tekst som eg ikkje forstår :
Om du kan hjelpe, baare svar som kommentar !:D -> Takk for hjelpa Elise !

3 kommentarer:

LiiseHelen sa...

Eg er veldig enig, og det er enda bedre å legge seg i den nyoppredde senga, nydusja!:D

Ka tekst? Der bilde skal vere, på innlegget liksom? Den teksten skal vere der?:)

Elise sa...

Em, trur kanskje du har trykt på sånn der "html" greie:P D e på den linja med ulike valg av tekst og sånn :P Viss du trykke på "skriv" igjen så går det ;) Du har jo fått det til lenger nede:)

Rikke sa...

Flott du er enig LIse ;D

Og takk for hjelpa Elise :D