onsdag 23. juli 2008

Fytti grisen, i går natt / dag tidlig er den verste natta eg har vore med på ! I går kveld snakka eg med Aleksander på telefon, så begynte vi å snakke om Ondskapens Hotell, og plutselig høre eg sann tuba-musikk i bakgrunnen, så sei Aleks "Når du har hørt dinna må du komme deg vekk fra ALLE speil, kjapt. Og om du har speil på rommet, kom deg ut !!" å inn i helvette, det var jævlig skummelt sjølv om eg ikkje trudde på han, for eg må ærlig innrømme at eg er jekliiig mørkeredd / redd :| Han dreiv å sa soo mykje drit og tull, som "Om det begynne og lukte svidd på rommet ditt kl 03.00 i natt er djevelen ute etter deg" og "Eg håpa du har sovna før 03.45, ellers .." så legge han på ! Eg var so saatans redd at eg bare låg i senga og ikkje turte gjere nooke. Eg var òg veldig stressa med å prøve å sovne før 03.45, men det gikk absolutt ikkje. Eg bare låg i senga og hørte kor hjertet mitt banka, og kor ekkel og klam eg var. Æsj, forferdelig! Akkurat som å vokne fra et mareritt :| Uansett, så skrudde eg på American Pie - The wedding, og American Pie - Naked Mile. Ja, dei filmane såg eg heilt til eg hørte noken som gikk nede, kl 08.15, for daa kunne eg sovne trygt. Ah, det var herlig å endelig kunne legge seg :) Og Aleks skal få sviii :)

Men ellers idag .. Når eg stod opp kl 12.30, gikk eg ned på kjøkkenet, og det viste seg at tante var komt :) Tante Bente :) Kjekt å ha ho på besøk :) Såå åt eg frukost mens eg såg på Animal Planet, som igrunnen er en ganske facinerande kanal! Elska krokodillejegern :D + Menneskeeterne :) Haha, ja, eg har litt fritids, men ein lære egentlig ganske mykje. Etter at eg hadde vore tv-slave i noken tima gikk eg ut og fortsatte med å male vindua og ditta andre greiene. Tok ikkje meir enn litt over en time, så det var ikkje så gale. Men sida eg ikkje stod opp før 12.30, og eg hadde vore tv-slave i noken tima, pluss at eg mala, var det ikkje mange timane igjen til det var trening. Så eg gikk og skifta og gjorde klart ballane osv. og for på trening. Treninga i dag var vell forsåvidt grei. Fikk draktene i dag, og gensarane, som var digge :) Etter at eg var ferdig på trening var det heim å sjå Viking-Rbk, som endte bra ! 0-1 til Roosenborg !! Joho! Iversen!
Dessuten .. Molde - Brann 8-0 :D:D Hoohohhoho, så mykje har eg ikkje fryda meg før :) Tja, etter kampen gjor eg ingenting, og no sitte eg her og kjeda meg - som vanlig.

Er det bare eg som bruka å sitte på kveldane og ikkje aane ka eg skal gjere ?

3 kommentarer:

LiiseHelen sa...

Det kjem jo selfølgeli anpå. Når eg er aleine, pleia eg å bare sitte å sjå på tv, heilt til eg finne ut at NO gidde eg ikkje meir, og tar meg en tur ned til besta eller noke:P Men, nei Rikke.. Tvilaa på at du er den einastee!:)

Elise sa...

Hehe, eni med Lise - Tvila!:)

Rikke sa...

Haha, floott :D