mandag 21. juli 2008

Hoho, blogging igjen ?

Hm, ja, egentlig så er situiasjonen sann at eg blogga for maange månadar sida, men eg slutta fordi eg syns det var så grenselaust kjedelig, pluss at eg sletta alle dei gamle innlegga som var fra Påskeferien. No når det er sommarferie og vèret er noko dritt, har eg absolutt ingenting og finne på, så da tenkte eg at eg kunne blogge litt. Iallefall til det blir noke finevèr.
Eg kan no begynne med og sei at sommarferien SUX hittill. Den var vell stort sett OK i begynnelsen, men det var fordi eg var i Bulgaria med FINT vèir. Så det eg ser fram til no, er å begynne på ny skule ! Skal nemlig begynne på Idrett, og det blir heilt vilt ! Kady skal òg gå idrett, og det var forresten ho som overtalte meg til og søke, så DET takka vi ho for ! Syns synd i dei som skal gå Allmenn, haha! Ungdomskule x 2 de !xD
Allereie den første veka etter skulestart skal Vg1 Idrett på teltur, noko som heilt utrulig kjekt! Sommaren til 3. klasse reise forresten heile Idretts klassa til Sunny Beach, og er ikkje det heilt konge så veit ikkje eg !:D Men nok om det ..

Dagane i sommarferien har gått i sove lenge, sløve på data, trening, mopedkurs i ny og ne, og vere oppe halve natta. Men snart er det Norway Cup da, og det blir vertfall kjekt.

Idag var det trening, og det var vell egentlig ei veldig grei økt, men merka at eg blei litt fortare sliten enn vanlig, sida eg var ei stund vekke pga. fingeren min. Vi på Oransjt lag hadde vell ei grei økt for å sei det sann. Hoho, blei vell en smule kjedlig for dei stakkars grønne x)

No sitte eg stort sett og gjer ingenting, vurdera å legge meg i vetig tid idag, men det er søren ikkje enkelt og sovne :b Dessuten er rommet mitt veldig rotete, og eg hata når det er rotete!

Sida eg ikkje har noke særlig spesielt og tilføye, slenge eg med noken bilde av litt av kvart fra Ferien :)








Bulgaria - Savna sola og varmen








Kady med scooter'n.



Spelegalskap! Eg anbefala på det sterkaste å prøve "The worlds hardest game" Eg vedda 100 kr på at du ikkje klare alle levelane.

Ingen kommentarer: