torsdag 24. juli 2008

Malakoff ..?

Tja, idag er det Malakoff, og eg er veldig usikker på om eg skl gidde og gå i det heile tatt. Altso, eg vurdera å ta en tur ned iallefall, men eg veit ikkje om eg gidd og betale meg inn, når eg heller kan bruke pengane på NC. Eg veit at OM eg betala meg inn, kjem eg til og angre seinare på NC, det er eg bombe sikker på. Malakoff er jo utrulig arti, men når vi skal ta buss kl 07.00 neste morning, ææh. Dumt at Malakoff og Norway Cup krasja, for både jente- og gutelaget reise på Lørdagen, og det er jo alltid Lørdagen som er best -.- Men det er ikkje mykje vi kan gjere med det. Men da lure eg på, skal du på Malakoff ?


4 kommentarer:

LiiseHelen sa...

JA, OG EG SYNST DU OG SKAL:D:D:D

Rikke sa...

Haha ;) Hm, får no sjå :D

Elise sa...

Rikke, vi har det samme problemet:)
Men får jo gratiskonsert for høre musikken heilt opp hit! :D:D:D
Hørte nettopp på lydtesting elns;)Så trukje eg gidde å fare ned:)

Rikke sa...

Haha ;) Ja, høre musikken overalt ;D Men eg tok meg en tur eg ;)