tirsdag 22. juli 2008

"Kan eg gå å vekke Rikke..?"

Ja, det var det første eg hørte når eg nesten våkna i dag tidlig. Lene stod rett utafor rommet mitt og venta til kl var presis 11, så brasa ho inn døra og hoppa i senga mi. Utrulig irriterande igrunn, for eg var veldig trøtt, og hadde lyst og sove meir. Men eg hadde lovd ho å sykle på Eid med ho idag, for ellers skulle ho fortelle pappa noke som eg gjor, som eg iikkje vil pappa skal vite x) Så da stod eg opp og åt frukost, gjor meg klar osv, oog hoppa på syklen med kursen mot Eid. Vi for på Toppen Cafè og åt is, sykla litt rundt om på Eid, og eg endte opp med å kjøpe meg to filma. American Pie - Bryllupet og American Pie - Naked Mile. Egentlig har eg sett filmane 100 ganga før, men eg har ingenting å ta meg til på kvelden, så da ser eg like godt dei filmane igjen.




Lene på Toppen Cafè


Da eg og Lene blei henta av pappa, stod der ei stor kasse bak i bilen. Og opp i kassa var der noken svarte drakte. Jepp, pappa hadde nemlig henta draktene på Chatlet som vi skal ha på Norway Cup. Dei var digge.






Nc drakta


Nc drakta - Rikke, 14

2 kommentarer:

thea sa...

lekker drakt ;-D

Nina sa...

Ekje rart når de va eg som skaffa dei, Thea! xP
Tss..xD