tirsdag 22. juli 2008

Gøyalt !

No er eg nett komt heim fra bursdag hos Gunn, noke som var ganske kjekt. Før eg for i bursdag til Gunn tok eg meg en tur opp til Kristine først, der eg skulle "lære" ho The Worlds Hardest Game. Haha! Så såg vi litt av Big Mammas House 2, og den anbefala eg om du trenge og le litt :) Etter det tok vi oss en tur bort i Ballbingen og spelte litt fotball, og sann basketball-greie. Da må eg og tilføye at eg eigde Kristine, haha ! :) Vi blei sopass opptatt av spelet at vi gløymte heeilt tida, og måtte nesten spriinge bort igjen til huset til Kristine og skifte og lage til "gaven", som forresten bare var en kjedelig penge-gave, ogsåå hoppe i bilen :) Da vi kom fram til Gunn trudde vi at vi kanskje akkurat hadde rukke det, men det viste seg at vi kom 10 min før. Hoho! Når alle folka hadde begynt og komme, var det å sette seg til bords og hive innpå !:D Det var forresten TACO som var på menyen, deilig !:D Det blei òg litt Guitar Hero - speling, men kan ikkje sei at det var så veldig mange som hadde gitar-grepet i fingrane, apart from Elise ;) Og etter spelinga skulle vi sjå film, men det var søren ikkje enkelt og velge film ettersom ingen blei enige. Haha! Men vi blei heldigvis enige ( Nei, det var langt ifra alle som var enige!xD ) til slutt, og såg "She's the man", som eg trur dei fleste har sett mange ganga før. Men det er jo en OK film, om du ser vekk ifra at sanne filma alltid ende på samme vis - Happy ending x) Under filmen var det forresten kake og chips, jummy! Eetter filmen sprang alle ut og spelte fotball, dei Pene mot dei Stygge / Dei blonde mot brunettene. Tja, brunetten vann vel kanskje, men dei hadde keeper (Måla var veldig (!!) små), og om vi legge poeng i best spel så vann faktisk blondinene :) Det var òg saaatans varmt, herregud, trudde eg skulle døø!




Da klokka slo 23.30 kom papsen i den stygge kjærra og henta meg. Henri og Nina satt på :)
Oog noo sitte eg her å vurdera å legge meg. Men veit egentlig ikkje ..





Rikke og Kristine før bursdag


Malin, låste meg og Kristine ute på verandaen, BITCH ;)

Elise og Kady :)

Oda :)

2 kommentarer:

Elise sa...

Heyhey, miss blondie:)
KALL BRUNETTENE STYGGE EN GANG TIL OG DU E DØØØ!!

Rikke sa...

Hoho, kunne ikkje sagt det riktigare :D Hahaha