onsdag 6. august 2008

Surr ;o

Heilt sida eg var på Norway Cup har eg komt ut av "rytma" i og blogge. Ikkje det at det er så mykje og skrive om da, men. Norway Cup var iallefall eit minne for livet, eg har soo lyst tilbake! Synd at ditta var siste gangen for oss 92 modella. Vi kan jo reise til neste år, men da må vi melde på sann juniorlag, og det tvila eg skjer på Eid ! Eg blir nesten lei meg når eg tenke på kor kjekt det var på Norway Cup og i Oslo. Der var alltid noke som skjedde, og alltid noke og gjere på. Men eg skal ikkje klage, dei neste vekene før skulen begynne blir det nok stress fra mi side. Men nok om det :)


Idag / igår var eg nede hos Henri der Oda, Hanne og Anniken var. Eg kom ikkje før halv elleve, fordi eg måtte kjøre på sann mopedkurs som faktisk var ganske kjekt. Da eg gikk ned til Henri kom eg inn til taco på bordet, med 4 sultne jente rundt. Anniken blei henta litt over elleve, fordi ho "skulle på jobb", noke som viste seg at ho ikkje skulle alikavell. Men etter at Anniken var vekk spelte vi Guitar Hero heeile tida. I 03-tida gikk Hanne og Henri og la seg på Anne-Lise (mora til Henri) sitt rom, for Hanne skulle på jobb neste dag. Da blei eg og Oda sittande igjen og spele Guitar Hero heilt til kl 05, da vi bestemte oss for og legge oss. Det gikk ikkje heilt etter planen, vi blei liggande i senga og snakke og tulle til kl 06, da gikk vi inn til Henri og Hanne og hoppa opp i senga deira så dei våkna. Haha ! Men sida dei skulle tidlig opp gikk vi igjen etter at dei hadde våkna, inn igjen på det varme (!!) rommet vårt. Vi blei vell liggande i senga og snakke til klokka blei 07. Kl 09 eller noke sann blei vi vekt av at det ikkje var meir dopapir, noke som var et MUST for Hanne som virkelig måtte gjere sitt ærend. Sida vi ikkje hadde sove så lenge la vi oss igjen. Eg våkna kl 11 og gikk ut og spelte Guitar Hero. Oda våkna kl 12. Da Oda våkna åt vi frukost, taco, og spelte meir Guitar Hero. Oda blei vell henta i 13-tida, og eg gikk heim i 16-tida.


Da eg kom heim slappa eg av og gikk på trening. Fra mi side var det ei skikkelig dårlig trening, men eg trur det har noke med døgnrytma mi.




Oda & Hanne sløva i sofa'n.


Hanne & Rikke kosa seg i kvarandres selskap !



Henriette er ganske god på GH !


Henriette & Rikke, ikkje alltid like fotogen

Oda, litt for mykje GH kanskje ?


Ingen kommentarer: