onsdag 27. august 2008

Oioioi .

Jada, eg veit .. Det er drit lenge sida eg blogga. Men eg har rett og slett bare ikkje hatt tid. Det er so mykje stress på den nye skulen. Mesteparten av det er vell fordi eg pendla heile vegen til Sandane. Hehe! Men dagane starta jo med at eg må stå opp kl 06.30, eller tilogmed so tidlig som 06.00. Der etter er det buss halv 8, og skule halv 9. No dei første vekene satsa gymlærarane på kondis, for og få oss i form, så da blir det nesten 2 tima med jogging eller noke kondis-styr. Selvfølgelig spela vi fotball og litt andre ting. Kjempe kjekt, men når eg tar buss heim igjen er eg so utrulig trøtt og sliten, så om eg har tid etter skulen havna eg rett på sofaen. Etter "sovinga" på sofaen, stikke eg på trening eller kamp. Så når eg kjem heim da igjen, dusja eg og legge meg. Så sosiale ting med vennane her på Eid blir det lite av, desverre, for eg savna alle Eidarane. Sjølvom eg møte mange av dei på trening, men uansett! Men ja, alt styret gjer at eg heller ikkje får noke tid til og blogge. Men hey, det er jo kjekt på den nye skulen. Har blitt kjent med mange folk no, og stort sett alle er greie. Trur eg har ei veldig ålreit klasse. Dessuten har klassa mi nettopp vore på fjelltur, noke som var kjempe kjekt. Der blei vi delt opp i gruppe, lagde god mat, hadde forskjellige aktiviteta, "kveldskos"/"bålkos", og til slutt på kvelden leikte vi gjømsel. Makan, det var utrulig morsomt og kjekt, samtidig utrulig skummelt. Det var kålmørkt, og folk gikk og skreik og ropte for og prøve og skremme flest mulig. Noken prøvde til og med og skremme med og lage saudelyda. Haha, det hørtes skikkelig ekte ut! ( SJEKK UT: http://www.new.facebook.com/video/video.php?v=1043434166022&ref=nf ) Dagen etterpå var jentene tidlig oppe og lagde et flott samebål, mens guttane låg og sov. Når guttane endelig klarte og hoppe ut av soveposane av Magnus si flotte sangstemme, hadde vi mange kjekke konkurransa. I 12 tida gikk vi ned igjen og for heim. Sjølvaste Kristin Gassama (Mora til Kady) kjørte heile vegen fra Eid til Sandane for og hente meg og Kady. Aw, er ikkje ho snill vel ?

Men da slenge eg med noken bilde fra fjellturen.
Kan forresten hende det blir ei lita stund til eg blogga neste gang.



Birgitte, Jonas og Kristian
Jentene sitt samebål !

Guttane sitt "indianerbål". Haha!

Britt, Kady, Annie og Olin.

Oddveig, Elise, Marit og Marita.

Karoline og Marit.

Guttane som endelig fikk blåst opp indianerbålet sitt.

Legg merke til rødsprit - flaska!

Ingen kommentarer: