fredag 8. august 2008

Kor er sommaren ?

Idag er det 20 grader ute og overskya. Det er faktisk en smule irriterande at det er litt varmt ute men at det ikkje er sol. Da får ein jo ikkje utnytte varmen som for en gang skyld er her. Ikkje det at 20 grader er så veldig varmt, men om ein tenke på korleis det har vore her dei siste dagane er det "Wow, 20 grader?". Før sommarferien las eg mange plassa om at forskarane hadde funne ut at det kom til og bli den varmaste sommaren på over 150 år. Dei sa vell noke i den dur forrige sommar og ? Og som eg huska inneholdt ikkje den sommaren sol og varme. Akkurat som i år. Riktig nok har vi hatt noken knallfine dagar med sol og bading, men etter det forskarane sa hadde eg forventa skikkelig sommar med masse sol og masse bading, ikkje bare enkeltdagar. I alt har eg bada èn gang i norsk sjø i heile sommar. ÈN gang. Det er ikkje så veldig mykje og skryte av akkurat. Så akkurat no ønska eg av heile mitt hjerte ei reise til Syden. Det hadde vore herlig, absolutt! Har du lyst og joine meg ?;)




En av dei få dagane med strålande veir. Dvs. opptil 30 grader og skyfri himmel. Herlig ! Bare chilling på stranda med Henri og Nina.

Det var tilogmed litt bading ! Gratulerer til Nina som klarte og få meg ut i det norske, kalde vatnet !

Kanskje eg syte og klaga litt no. Men eg er glad i sol og sommar, så eg må få lov sida det er så lite av. Tippa eg ikkje er den einaste som er lei av skye og regn. Derfor lure eg på ;

1. Har du fint veir der du bur ?

2. Ifall ikkje, er du lei av skye og regn ?

3. Ka bruka du og gjere når det er stygt veir ?

Svar i kommentarfeltet da ;)



3 kommentarer:

mariel sa...

Nææ,trur de e omtrent samme på Eid og Stårheim ;P

Pleie å sitte på datan og sjå tv døgne rundt, uten om når er på trening, i lag me deeeg ;P


Eg ska te syden om 21 daga :D:D weehey

Rikke sa...

Haha ;)

Ja, eg er blitt en ordentlig data- og tv-slave! ;s Treningane er dei som får meg ut av huset :P

Åfysøren så eg misunna deg !
Eg og vil til Syden !:D :P

Nina sa...

Takk takk!B)