fredag 8. august 2008

Gracie - Spillets regler har akkurat blitt endret

( Helst ikkje spørr )

Sjølvom eg pubeliserte ett innlegg tidligare idag, pubelisera eg ett til, til tross for at det var tidelig på dagen da det første innlegget kom ut. Idag har eg igjen vore på fotballtrening, som absolutt ikkje er verdt og snakke om. Herregud ! Men trur ikkje eg var den einaste som hadde ei dårlig skuddøkt. Men spelinga var ikkje så gale da, heldigvis. Etter trening skulle eg heim og dusje i rekordfart, for eg hadde bare 3 kvarter på meg før eg skulle møte Kristine på Mega. Og selvfølgelig da eg kom heim, hadde broder'n tatt dusjen før meg ! Vi har jo to dusja da, men den andre dusjen har så dårlig vann-trykk eller ka det kallas. Så det gjorde at eg ikkje fikk dusja før litt over halv 8, og da var eg stressa ! Rett før eg hoppa i dusjen fikk eg ei melding fra Kristine der ho spurte om vi heller ikkje kunne møtes kl 8, noke som var midt i blinken for meg. Da eg møtte Kristine handla vi litt smågodt og leigde en film, Gracie. Kjem tilbake til den om litt. Da vi kom heim til meg fikk vi Lasagne, som alltid er nydelig, òg såg filmen. Etter filmen blei vi sittande forran computer'n og surre. Vi endte jo selvfølgelig opp med webcam-bilder.




Gracie er vell egentlig en jentefilm, som eg syns var kjekk. Og da kan eg sei med en gang; Det er en fotballfilm! Så dei som ikkje lika fotball slutta vel og lese om filmen no. Uansett .. Gracie handla om ei fotballjente som mista den kjære broren sin i ei tragisk bilulykke. Så Gracie bestemmer seg for og kjempe om en plass på guttenes fotballag og oppfylle sin brors drøm - nemlig og slå erkefiendane Brøtan (huska ikkje heilt ka de var) i fotball. Til tross for at ho blir ledd av og motarbeidet klarer ho til slutt og komme seg inn på guttelaget. Når kampen begynner, begynner Gracie på benk. Ein av dei andre spelarane blir liggande nede, så Gracie kjem ut på bana. Stillinga er 2-2, og som alle andre filma enda det jo selvfølgelig med at Gracie utligna til 3-2. Happy Ending ! - som vanlig. Filmen var jo kjekk, og om du lika fotball anbefala eg den. Filmen er forresten basert på ei sann historie.

"If you liked Bend it Like Beckham you'll love Gracie!"




Har du sett Gracie eller Bend it like Beckham ?
Ifall, ka syns du om filmane ?

2 kommentarer:

mariel sa...

Du va absolutt ikkje den einaste som hadde ei dårlig skuddøkt. FYFAEN! Verste eg har vert med på :P

Men speløkta va bra :D

Har sett bend it like beckham, men ikkje den andre. Men må vell gjer det, viss den va så bra;)

Rikke sa...

Haha :D Tenk om det hadde vore talentspeidar på treninga vår dinne eine treninga da ! Haha !

Den var ikkje sånn super-bra, men grei / kjekk :)